عشق (مطلب ارسالی ازneda

عشق (مطلب ارسالی ازneda

 

بـــرای دوســـت داشتــــــنت
محتــــاج دیدنـــــت نیستــــــم...
اگر چــــــه نگاهـــــــت آرامـــــم می کنــــد
محـــــتاج سخن گفـــتن با تو نیســــــتم...
اگر چــــــــه صدایت دلـــــم را می لــــرزاند
محـــــــتاج شــــــــــانه به شانه اتـــ بودن نیســــــــتم...
اگر چــــــه برای تکیه کـــــــــردن ،
شـــــــــانه ات محــــــــکم ترین و قابل اطمـــــــینان ترین است!
دوست دارم بــــــــــدانی ،
حتی اگر کنـــــــارم نباشـــــــــی ...
باز هم ، نگاهـــــــــــت می کنم ...
صدایت را می شــــــــــنوم و به تو تکیـــــه می کنم
همیـــــــشه با منی ،
و همیشه با تو هــــــــــستم، هر جا که باشـــــــی...



نظرات شما عزیزان:

apadana
ساعت19:18---11 خرداد 1392
داداشیم قالب جدید مبارکپاسخ:ممنون ابجی ولی دهنم سرویس شد 4ساعته دارم روش کار میکنم

ریحانه
ساعت13:33---9 خرداد 1392
پاسخ:کوفتی

ریحانه
ساعت13:32---9 خرداد 1392
پاسخ:ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 24 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 15:19 ] [ ] [ ]